torsdag 16 juli 2015

Hej igen!

Något hände där i början av Juni. Jag försvann från bloggen, inte bra alls eftersom min närvaro krävs för att det ska hända något här. Det var lite körigt där i början på Juni, både på jobbet och på hemmaplan men det är historia nu. Det kommer nog inte att bli så mycket matnyttigt av det här inlägget heller för vi är bara hem i verkligheten en snabbis från vår semesterslappa tillvaro i stugan för att tvätta, kolla posten, vattna blommorna och sånt där nödvändigt som verkligheten ibland kräver av oss. På måndag börjar Fredrik jobba igen och vi kommer väl att spendera lite mer tid hemmavid. Då tänkte jag att jag kan berätta lite om vad vi haft för oss, om paketet med koftorna som jag fick iväg till Slättmissionen i absolut sista momangen, om vår resa till Edinburgh, om hur ett brutet ben i Göteborg även krossade en liten del av mitt hjärta och om mina och våra förehavanden på vår lilla plätt på jorden där det alltid finns en till skruv att skruva, en till rabatt att rensa och en till kopp kaffe att dricka.

Vi hörs på måndag!

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar