fredag 10 april 2015

Fröken Långstrump, Herr Nilsson och syskonen Settergren

Pippilotta Viktualia Rullgardina Krusmynta Efraimsdotter Långstrump. Japp, det är så hon heter, fröken Långstrump. Jag var faktiskt tvungen att googla trots att jag anser mig vara lite av en pippi-kännare efter alla timmar av filmtittande som jag berättat om tidigare. Nu har jag lagt in de här godingarna i webbutiken. De är stadiga vykort i A4-format med Pippi och hennes vänner på. Förutom att de passar att användas som vykort eller som klippdockor blir de nog jättefina som tavlor i barnrummet. Korten kostar 23 kr/st och finns här.

Pippi och herr Nilsson med en rad outfits för både vardag och fest.

Det lite mer välstrukna syskonparet Settergren.
En blir allt lite sugen på att provleka lite.
/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar