tisdag 1 september 2015

Pysselantiklimax


Mina största leverantörer av material just nu.
Älska ull.
Jag hade planerat en riktig pysselkväll ikväll. Jag gick och längtade hela dagen och en kväll i tovningens tecken var planen. Det skulle bli en prototyp av en tomte som jag sedan tänkte göra flera av och sälja på julmarknaden på Hägnan. Men när jag väl kom från jobbet var jag så trött så jag bara satt och tittade på något bilrenoveringsprogram på tv (jag må ha många intressen men bilrenovering är inte ett av den). När jag väl tagit mig upp för trappan till övervåningen satt jag länge bara och tittade på grejerna innan jag kom mig för att göra något. Det blev inte mycket gjort. Inget som är värt att fota. Det blir så ibland. Ibland vill man kanske för mycket. Nu ska jag gå och lägga mig så jag kan vakna riktigt tidigt och ta igen all pysseltid före jobbet.

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar