söndag 22 maj 2016

Ett hej och ett gaaaahhh!!!

Nää, jag äter inte pizza i badet egentligen men tar gärna en kopp kaffe till skumbadet.
Vi börjar med hejet: Hej! Det var länge sedan senast. 2016 har varit rätt arbetsam hittills. Efter jullovet fick jag hux flux nya arbetsuppgifter och gick upp till heltid. Jag tycker att mitt nya jobb är kalas varje dag men som ni vet så blir man rätt trött av ett evigt kalasande. Nu har jag kommit ikapp mentalt så nu blir det åka av här på bloggen igen hoppas jag. Håll i hatten!

Nu till gaaahh!!!-et. Jag tänkte ikväll visa vad jag pysslat med i stugan den senaste helgerna och speciellt den här helgen men plötsligt kunde jag inte logga in på bloggen.(Surar den månne?) När jag som bäst satt och försökte pilla med datorn kickade den på eget bevåg igång en storstädning och uppdatering av kolossalformat. Jag väntade, gick och tog ett bad och väntade lite till innan den hade bestämt sig för att vara färdig med putsandet och fejandet. Det är ju så vansinnigt frustrerande när teknikjox inte fungerar.

Nu är jag så trött så det fantastiska, kreativa inlägget får vänta till imorgon. Men ett hej är alltid ett hej och inget att förkasta. Typ.

Ha det gott!

/Maria

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Hej Ida! Det är kul att vara här igen. Och kul att få kommentarer av dig.

      Radera