torsdag 26 mars 2015

Hurra!

I söndags anmälde jag min blogg till Besökstoppen, en sida som rankar bloggar och gör det enklare för blogglässugna att hitta nya intressanta bloggar genom olika kategorier som t ex geografiskt område eller olika etiketter. De har också en tävling/omröstning varje vecka där man kan bli "veckans blogg". Den funkar så att fem bloggar slumpas fram bland de som anmält sig. Sedan får Besökstoppens medlemmar rösta fram vilken blogg som ska bli veckans blogg.

Nu till mitt Hurra! Min blogg slumpades fram och är nu en av de bloggar man kan rösta på! Så om du är medlem på Besökstoppen så får du gärna ge mig en röst (gärna en varje dag fram till nästa torsdag) så skulle jag bli väldigt glad.

Det går lite trögt för Astrids magasin-bloggen . Konkurrensen  är stenhård, jag har givetvis varit runt och kollat in dem OCH deras besöksstatistik.

/Maria

Edit: Min mycket bloggrutinerade brorsdotter upptäckte att man inte alls behöver vara medlem för att rösta så välkommen att rösta ni som vill vare sig medlemskap eller inte. Kika in på brorsdotterns blogg när ni ändå är i farten, traningsblogga.se är adressen. Tack Ida för tipset.

3 kommentarer:

  1. Har såklart röstat!
    Och jag tror faktiskt inte man behöver vara medlem, så skicka bara alla du känner dit :D

    SvaraRadera
  2. Tack än en gång för tipset Ida.

    SvaraRadera