söndag 13 september 2015

Tillfälligt avbrott

Trött.
Det här med träningen har gått lite över styr känner jag. Jag är alltid på väg till gymmet på något konstigt sätt, alltid svettig och helt slut i kroppen. Jag började ju träna för att kunna sticka utan att få ont i axlarna och ryggen. Nu mår jag jättebra i axlar och rygg men jag har varken tid eller ork att sticka. Allt jag gör är att jobba, träna och sova. Inte riktigt enligt planen men jag är hoppfull. Man brukar ju bli piggare när man kommit igång med träningen. Så jag väntar ivrigt på den stora piggheten.

Annars då. Jo tackar som frågar. Vi har varit i stugan i helgen. Jag har målat skåpluckor och lådor i köket, de får den pigga färgen ljusgrå. Det kommer att bli jättefint om bara traktens alla småkryp kunde låta bli att landa på det nymålade och fastna i färgen.

Om jag ska vara helt ärlig och det ska jag, så fanns det en annan anledning till att jag gick och lade mig chockerande tidigt flera kvällar förra veckan. Jag ville se hur det går i den här boken. (Infoga bild-funktionen valde precis att lägga av så det blir ingen bild på boken.) Kan inte riktigt bestämma mig för om jag tyckte att den var bra eller mindre bra men den var som sagt omöjlig att släppa innan den var läst så då måste det varit  hyfsat god underhållning.

Ha det gott!

/Maria




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar