måndag 4 juli 2016

På abborrfronten...

intet nytt...

Nu är vi hemma igen efter en något förskjuten helg i stugan. Jag har gjort några nya försök med abborrfisket med nya fiskemetoder men med samma resultat som tidigare. Nu börjar jag också se det komiska i det. Tror aldrig någon så envist har lagt ner så mycket tid på fiske med så skralt resultat.

Söndagskvällen var ljuvlig, jag och sonen hoppade över EM-fotbollen till förmån för en tur ut på älven. Fiskelyckan var det som vanligt med men vi fick däremot se en bäver komma simmande mot oss. Jag ska inte sitta här och vara kaxig för jag blev ärligt talat skiträdd, de är ju jättestora. Innan jag hade lyckats få upp mobilen ur fickan hade bävern bestämt sig för att det var bäst att dra så något vettigt bildbevis fick jag inte. 
Nu kör vi semestervecka nummer 2 och jag har massor med pyssel jag vill visa, måste bara få det färdigt först.

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar