lördag 2 juli 2016

Pappas pärlor

Tidigare i veckan började jag följa Pappas pärlor på Instagram. Gissa om jag blev sugen på att lägga pärlplattor när jag såg allt roligt som han gjort! De härliga konstsimmande herrarna var de första jag föll för så det vara bara att ta en sväng till Skapa glädje för att proviantera en pärlplatta och 6000 pärlor i blandade färger.

Nu simmar det så fint i ring ovanför badkaret, lite manlig fägring att titta på när man ligger i blöt.



Jag är lite sugen på att göra några abborrar nu också, kanske är det i så fall de enda abborrar jag får se i sommar om inte min fiskelycka bestämmer sig för att vända.

Jag som spenderar väldigt mycket arbetstid på att stryka pärlplattor och tycker att jag är hyfsat bra på det blev plötsligt lite osäker på hur jag skulle få till en snygg yta på mina gubbar, jag försökte följa instruktionerna på pappasparlor.com men helt perfekt ville det ändå inte bli. Där har jag lite att öva på.

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar